8.16.2 Estructura

Cal tenir en compte que el paper ja no és l’únic suport de molts documents administratius, ja que la incorporació de mitjans informàtics, electrònics i telemàtics a la gestió administrativa permet ampliar-ne el concepte i el disseny. Actualment, a les administracions se solen oferir impresos de sol·licitud generats a través d’aplicacions electròniques, i per això aquí, en un dels models, oferim uns criteris generals que poden servir a l’hora de fer el disseny telemàtic dels diferents blocs d’informació que configuren una sol·licitud.

Aquest tipus de sol·licituds consten dels apartats següents: títol, dades de la persona sol·licitant, exposició dels fets, nucli, datació, signatura, informació addicional (si s’escau) i destinació.

En els casos en què és el ciutadà qui redacta la sol·licitud, al document no és necessari que hi consti un títol.

 
Diputació de Girona

Diputació de Girona

Pujada de Sant Martí, 4-5 | 17004 Girona
Tel. 972 185 000 | Fax 972 208 088