Repositori de les activitats en línia

54 activitats en línia disponibles

Adquiriràs pautes i eines bàsiques per aconseguir una comunicació òptima. Aprendràs a captar l'atenció de les persones que t'escolten, a persuadir-les, a corregir els errors més comuns que cometem quan ens hem de vendre i tècniques per parlar en públic correctament. Objectius: Disposar de les eines bàsiques per comunicar el teu projecte. Comunicar una idea en 90 segons. Captar l’atenció de la persona que t’esco...

En aquest curs definirem una metodologia que  ens permet ser molt eficients a l’hora de planificar i d’assolir els nostres objectius de comunicació i/o màrqueting.   Objectius: Conèixer les diferents fases que forma part el pla d’e-màrqueting. Anàlisis de situació: Eines que utilitzem  Com establir un objectiu SMART. Com definir el perfil del públic objectiu amb el mapa d’empatia Com triar una estrat...

La Diputació de Girona organitza el webinar «Com dissenyar un pla de xoc municipal per al sector del comerç»,adreçat al personal de l’Administració local de la demarcació de Girona. Aquest taller pràctic de dues hores facilitarà instruments, en matèria de comerç, per donar resposta a la crisi generada per la COVID-19.   Al llarg del webinar es posaran en context les limitacions que imposen el Decret llei 18/20 i l&r...

Tipologies de CV: quin és el més adequat per a tu?  Què no pot faltar al teu CV. Fes que el teu CV destaqui per sobre la resta A càrrec de Glòria Noguer, tècnica de l’EMO de Salt  

Asela Coll, assessora fiscal, explicarà ens quins casos i com l’empresa es pot acollir a les moratòries aprovades pel govern i com afecta al pagament dels impostos.  Durant el taller es resoldran tots els dubtes dels assistents i s’orientarà sobre les vies disponibles per ajudar a superar la situació d’excepcionalitat.  

La majoria de connexions que els usuaris fem a Internet és per consumir contingut audiovisual. Si es vol comunicar un projecte, productes o serveis d’una forma eficient i rendible, es requereix  una estratègia de videomarqueting.Objectius: - Conèixer les principals característiques del videomarqueting.- Saber triar quina és la millor estratègia segons la tipologia d’empresa.- Com integrar el videomarqueting en estratègies de comunicaci&oac...

Emprenedoria Objectius Entendre què és l’autoocupació, i algunes de les dificultats que implica aquesta opció professional. Autoconeixement i coneixement de l’entorn per desenvolupar l’activitat. Pros i contres de l’autoocupació. Competències, habilitats i talents habituals propis de l’autoocupació. Ponent Ivo Güell i Torné, col·laborador acadèmic i mentor al Mentoring Progra...

Elisabeth Embid, advocada laboralista, explicarà ens quins casos i com l’empresa es pot acollir a l’ERTO (expedient de regulació temporal d'ocupació) i a d’altres fórmules que poden ser tant o més indicades per la situació en la que es troba. Durant el taller es resoldran tots els dubtes dels assistents i s’orientarà sobre altres vies per ajudar a superar la situació d’excepcionalitat.

Mesures per autònoms

Diputació de Girona

  Elisabeth Embid, advocada laboralista, explicarà les mesures que ha definit el govern central i la Generalitat per ajudar als autònoms a pal·liar els efectes econòmics de la COVID-19. Durant el taller es resoldran tots els dubtes dels assistents i s’orientarà sobre altres vies per ajudar a superar la situació d’excepcionalitat.  

En el procés de cerca de feina i/o pràctiques fer un bon networking és fonamental. En aquest taller aprendràs eines que t’ajudaran a facilitar el networking per crear així una bona xarxa de contactes professionals.Objectius Crear estratègies per generar un networking actiu Augmentar els contactes en el teu entorn més immediat Ponent: Ivo Güell i Torné, col·laborador acadèmic i mentor al Mentoring Programme d’ESA...