Atenció al client en restauració

Lloret de Mar

Data d’inici 21/10/2024
Data de finalització 25/10/2024
Durada 15
Horari De Dilluns a divendres, excepte dijous, de 16:00h a 20:00h

Descripció

A la finalització del curs el particicpant sabrà:
 
-Desenvolupar les activitats de servei i atenció al client, aplicant les normes bàsiques de comunicació i protocol, adequant-se als requeriments d'aquests i tenint en compte l'estandarització dels processos per a aconseguir la seva satisfacció.
 
-Atendre suggeriments i solucionar les possibles reclamacions efectuades pels clients dins de l'àmbit de la seva responsabilitat.
 
En aquest curs no poden participar treballadors de l'Administració Pública.
 
Curs per a treballadors/es en actiu o fixes discontinus amb places limitades per a aturats/des.

Comparteix

IDFO

Organitza

IDFO

Contacte

872505997
Preu 0
Persones destinatàries Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència No
Pràctiques a l’empresa No
Família Hostaleria i turisme

Voleu rebre alertes de formacions similars?

Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.