Atenció al client en restauració
Lloret de Mar
Data d’inici
21/10/2024
Data de finalització
25/10/2024
Durada
15
Horari
De Dilluns a divendres, excepte dijous, de 16:00h a 20:00h
Descripció
A la finalització del curs el particicpant sabrà:
-Desenvolupar les activitats de servei i atenció al client, aplicant les normes bàsiques de comunicació i protocol, adequant-se als requeriments d'aquests i tenint en compte l'estandarització dels processos per a aconseguir la seva satisfacció.
-Atendre suggeriments i solucionar les possibles reclamacions efectuades pels clients dins de l'àmbit de la seva responsabilitat.
En aquest curs no poden participar treballadors de l'Administració Pública.
Curs per a treballadors/es en actiu o fixes discontinus amb places limitades per a aturats/des.
Organitza
IDFO
Contacte
872505997
Preu
0
Persones destinatàries
Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència
No
Pràctiques a l’empresa
No
Família
Hostaleria i turisme
Voleu rebre alertes de formacions similars?
Subscriviu-vos al nostre butlletí d’informació.