EMPRENEDORIA: Màrqueting Digital, el procés de captació de clients pels canals de l’era digital
MUNICIPI DESCONEGUT
Descripció
El màrqueting i la comunicació són branques essencials per fer arribar els teus productes i serveis als teus clients potencials i convertir-los en clients fidels. Però també ajudar a vincular els teus clients actuals amb la marca i generar un vincle de confiança.
En aquesta sessió t’ensenyarem coses essencials del màrqueting però també eines digitals molt avançades que podràs utilitzar i aplicar a la teva empresa, és el moment de fer el canvi i començar a captar clients, obrir nous mercats i finalment augmentar les vendes.
PROGRAMA:Programa:
Marc Teòric:
Què és el Màrqueting?
Què és el Màrqueting Digital?
Procés de captació dels clients
Embut de conversió online
Inbound Màrqueting i Outbound Màrqueting
Teoria d’Accions i Canals, Exemples i Eines:
Canals de Comunicació Online.
Pàgina Web (Pàgina Web, One Page, Landing page, etc) i Estructura de captació.
Email Marketing.
Xarxes Socials: Màrqueting de continguts, comunitat online, Influencers, etc.
Social Ads, Remarketing i Retargeting.
SEM (Search Engine Marketing)
SEO Onpage i SEO Offpage (Search Engine Optimitzation).
Analítica Web i mapes de calor.
Marc Pràctic:
Construeix la teva pròpia estratègia de captació digital mitjançant exemples en empreses B2B, B2C o B2B2C.
Consulta el programa complet de Formació per a Emprenedors 2024.
Organitza
Fundació d'Estudis Superiors d'Olot