EMPRENEDORIA: Màrqueting Digital, el procés de captació de clients pels canals de l’era digital

MUNICIPI DESCONEGUT

Data d’inici 14/10/2024
Data de finalització 14/10/2024
Horari null

Descripció

OBJECTIUS DEL CURS:

El màrqueting i la comunicació són branques essencials per fer arribar els teus productes i serveis als teus clients potencials i convertir-los en clients fidels. Però també ajudar a vincular els teus clients actuals amb la marca i generar un vincle de confiança.

En aquesta sessió t’ensenyarem coses essencials del màrqueting però també eines digitals molt avançades que podràs utilitzar i aplicar a la teva empresa, és el moment de fer el canvi i començar a captar clients, obrir nous mercats i finalment augmentar les vendes.

PROGRAMA:

Programa:

Marc Teòric:

Què és el Màrqueting?

Què és el Màrqueting Digital?

Procés de captació dels clients

Embut de conversió online

Inbound Màrqueting i Outbound Màrqueting

Teoria d’Accions i Canals, Exemples i Eines:

Canals de Comunicació Online.

Pàgina Web (Pàgina Web, One Page, Landing page, etc) i Estructura de captació.

Email Marketing.

Xarxes Socials: Màrqueting de continguts, comunitat online, Influencers, etc.

Social Ads, Remarketing i Retargeting.

SEM (Search Engine Marketing)

SEO Onpage i SEO Offpage (Search Engine Optimitzation).

Analítica Web i mapes de calor.

Marc Pràctic:

Construeix la teva pròpia estratègia de captació digital mitjançant exemples en empreses B2B, B2C o B2B2C.

Consulta el programa complet de Formació per a Emprenedors 2024.

Comparteix

Organitza

Fundació d'Estudis Superiors d'Olot

Format Presencial
Persones destinatàries Treballadores, Aturades, Empresàries, Emprenedores
Certificat d’assistència No
Pràctiques a l’empresa