Skip to main content
Data d’inici
17/05/2023
Horari
De 10 a 12 h
Ubicació
Ctra. de Sils, 39
Sta. Coloma de Farners

Descripció: 

Si no et veuen, no existeixes. És per això que en l’era de la digitalització és important treballar per tenir presència en línia. Hi ha moltes maneres de fer-ho, i no totes les empreses i organitzacions ho fan igual. Cal tenir clar qui som, què volem que diguin de nosaltres, quins valors volem transmetre i com definim el nostre públic objectiu, per decidir estratègicament, sobre la base d’aquests elements, a quins canals digitals volem tenir presència.

Txell Rabionet, consultora de negocis i especialista en comunicació digital, explicarà com definir els trets identitaris d’un projecte i com definir el públic objectiu al qual ens comuniquem, per elaborar, sobre aquesta base, un pla estratègic de presència i comunicació digital.

Programa:  

10.00 h Introducció

10.10 h Ponència

  • Qui som i què volem que diguin de nosaltres.
  • Com definir els nostres valors de marca.
  • Quin és el nostre públic objectiu.
  • A quins mitjans digitals hem de tenir presència.
  • Com tenir una estructura de comunicació omnicanal.

11.30 h Presentació de recursos i eines digitals

11.45 h Dubtes i preguntes

 Ponent: 

Txell Rabionet, consultora de negocis i especialista en comunicació digital. Amb experiència professional en el sector del màrqueting i la comunicació digital, ha liderat projectes propis i ha treballat per agència. A dia d’avui, amb la seva marca personal ajuda negocis locals a tenir presència digital, gestionant xarxes socials, elaborant plans de màrqueting i comunicació, i realitzant consultories de digitalització.