Skip to main content
Data d’inici
25/03/2024
Horari
De 10 a 12 h
Ubicació
En línia

Descripció:

La promoció a les xarxes us suposa un maldecap?
Aprendreu a dissenyar una estratègia que us permeti atreure i fidelitzar seguidors, i a dinamitzar les xarxes socials per aconseguir interaccionar amb el vostre públic.
Durant aquesta formació, us familiaritzareu amb conceptes com engagement (compromís), taxa de conversió, CPC o CPM; veureu com funcionen els algoritmes de les diferents xarxes, i descobrireu com crear anuncis efectius per arribar al vostre públic objectiu i com interpretar-ne les mètriques.

Programa:

10.00 h Introducció
10.10 h Ponència

  • Introducció al màrqueting digital – xarxes socials
  • Optimització del perfil i gestió de comunitats
  • Estratègia de continguts per guanyar engagement de manera orgànica
  • Diferents estratègies de màrqueting per millorar les nostres xarxes socials
  • Anàlisi de dades i optimització
  • Tendències actuals

12.10 h Dubtes i preguntes

Ponent:

Lorena Rodríguez, cofundadora i gestora de projectes. Professora de màrqueting digital.