Skip to main content
Data d’inici
24/05/2023 
Horari
De 10 a 12 h
Lloc
Ctra. de Sils, 39
Sta. Coloma de Farners

Descripció: 

Les xarxes et suposen un maldecap? Fa temps que no publiques perquè no tens idees per generar contingut? Improvises i publiques sense convicció? Les xarxes et representen molt de temps i esforç, i no veus cap retorn?

Avui dia, en què l’entorn és tan competitiu, no n’hi ha prou amb ser presents a les xarxes socials, sinó que hem gestionar bé la nostra presència a les xarxes per aconseguir visibilitat, diferenciar-nos de la competència, captar l’atenció del públic i augmentar les vendes. Sovint, però, no sabem per on començar o quin camí seguir.

Una de les estratègies d’adquisició de clients que més bé està funcionant actualment és el màrqueting de continguts, que consisteix a crear, publicar i distribuir contingut interessant i valuós per a la nostra audiència i aconseguir així una percepció positiva de la nostra marca.

Susana Jiménez, que és mentora en comunicació, donarà eines per entendre qui i com és el nostre públic objectiu, quina o quines xarxes hem d’escollir, quin contingut hem de publicar i com l’hem de distribuir de manera eficient per aconseguir resultats.

Programa:  

10.00 h – Introducció 

10.10 h – Ponència 

  •  Què és una estratègia de continguts digital i per a què serveix?
  • Per què funciona el màrqueting de continguts?
  • Com conèixer el meu públic per oferir-li el contingut que busca?
  • Per quines etapes passa el meu client i quins formats i continguts haig de fer servir per a cada fase?
  • Com és un contingut rellevant i valuós per al meu públic?
  • Quins són els pilars de contingut que haig de treballar?
  • Com distribueixo els continguts en un calendari editorial?
  • Quins resultats haig de mesurar per confirmar un bon funcionament?
  • Eines que inspiren continguts, de redacció i correcció, programació de publicacions i mesurament de resultats.

12.10 h – Preguntes per aclarir dubtes

 Ponent: 

Susana Jiménez Roqué és llicenciada en publicitat i relacions públiques per la UAB i màster en màrqueting per l’EMIC i la Universitat Les Heures. Fa més de vint anys que treballa en l’àmbit de la comunicació. Actualment exerceix com a mentora freelance de comunicació estratègica. Té experiència docent i professional en el sector de la publicitat digital.