Skip to main content
Data d’inici
30/03/2023
Horari
De 14 a 15:30h
Ubicació
Centre de Serveis Puigmal Castelló
17487 Empuriabrava
Descripció:

La publicitat digital és essencial perquè permet a les empreses arribar a audiències específiques, mesurar els resultats de les seves campanyes i ajustar-les en temps real per obtenir millors resultats i augmentar les seves vendes.

Existeixen diversos tipus de publicitat segons l’objectiu que es vol aconseguir. Es pot destinar la publicitat a obtenir més visites en un lloc web, o bé a potenciar que usuaris emplenin un formulariper per obtenir les seves dades. En tot cas s’ha de tenir present la segmentació dels usuaris per  valorar quin tipus de publicitat és la que més encaixa.

Xavier Romo Ros expert en Inbound Màrqueting, explicarà i posarà exemples pràctics de com optimitzar i millorar la segmentació en les campanyes en línia per assolir els objectius desitjats.

Programa:
  • 14.00 h – Introducció
    • La importància d’una bona segmentació en la teva estratègia de màrqueting
    • Google Adwords vs Facebook Ads/LinkedIn Ads quina opció cal escollir en cada cas?
    • Quins criteris s’han de tenir en compte per a crear i optimitzar campanyes publicitàries en línia a bon preu?
    • Com configurar campanyes de publicitat a Internet.
    • Què és millor: publicitat amb anuncis de text o amb bàners?
    • Com dissenyar un bàner que generi clics i vendes.
    • Com crear una pàgina d’aterratge òptima per generar conversions.14.05 h               Ponència
  • 15.20 h – Preguntes per aclarir dubtes
Ponent:

Xavier Romo Ros, amb estudis en ciències empresarials, especialitzat en màrqueting, és expert en Inbound marketing. Té experiència docent i professional en el sector de la publicitat digital.