Skip to main content
Data d’inici
24/04/2023
Horari
De 12 a 14 h
Ubicació
C. Mercè Rodoreda, 5
Mata (Centre cívic Porqueres) 

Descripció: 

Les xarxes se’t fan bola? Fa temps que no publiques perquè no tens idees per al contingut? Improvises i publiques sense convenciment? Et representa molt de temps i esforç i no veus cap retorn? En un entorn tan competitiu estar present a  les xarxes socials ja no és suficient, hem de fer una bona gestió de la nostra presència a xarxes per aconseguir visibilitat, diferenciar-nos de la competència, captar l’atenció del públic i augmentar les vendes, però sovint no saben per on començar o quin camí seguir.

Una de les estratègies d’adquisició de clients que millor està funcionant actualment és el Màrqueting de Continguts, que consisteix en crear, publicar i distribuir contingut interessant i valuós per a la nostra audiència aconseguint així una percepció positiva de la nostra marca.

Susana Jiménez és mentora en comunicació i donarà eines per entendre qui i com és el nostre públic objectiu,  quina/es xarxa/es escollir, quin contingut publicar i com distribuir-lo de manera eficient per aconseguir resultats

Programa:  

12.00 h –  Introducció 

12.05 h –  Ponència

  • Què és una estratègia de continguts digital i per a què serveix?
  • Per què funciona el màrqueting de continguts?
  • Com conèixer al meu públic per oferir-li el contingut que busca?
  • Per quines etapes passa el meu client i quins formats i continguts haig de fer servir per a cada fase?
  • Com és un contingut rellevant i valuós per al meu públic?
  • Quins són els pilars de contingut que haig de treballar?
  • Com distribueixo els continguts en un calendari editorial?
  • Quines resultats haig de mesurar per confirmar que funciona?

13:45 h – Dubtes i preguntes 

 Ponent: 

Susana Jiménez Roqué és Llicenciada en Publicitat i RR.PP per la UAB i Màster en Màrqueting per l’EMIC i la Universitat Les Heures. Fa més de 20 anys que treballa en l’àmbit de la comunicació. Actualment exerceix com a mentora freelance de comunicació estratègica. Té experiència docent i professional en el sector de la publicitat digital.