Descripció:
Adquiriu els coneixements necessaris per elaborar una bona estratègia d’optimització del vostre lloc web, tant en cercadors com en millora de la visibilitat, per aconseguir més visites i més oportunitats de venda.
Aprendreu quins són els factors que condicionen el posicionament SEO —indexabilitat, rellevància, continguts, senyals de qualitat, etc.— i sereu capaços d’analitzar el SEO d’un web segons aquests factors.
L’objectiu és fer una aproximació inicial al SEO de manera que permeti als participants planificar i optimitzar la comunicació en la seva estructura UV per millorar el seu posicionament i incrementar la seva autoritat en l’entorn digital.
Aquest curs està adreçat a totes aquelles empreses i autònoms que vulguin millorar la presència a Internet.
Programa:
10.00 h Introducció
10.10 h Ponència
- Introducció al posicionament SEO
- Paraules clau
- Arquitectura SEO
- SEO on page
- SEO local
- Estratègies de màrqueting de continguts per SEO
- Creació d’un informe SEO
- Auditoria SEO
11.30 h Dubtes i preguntes
Ponent:
Lorena Rodríguez, cofundadora i gestora de projectes. Professora de màrqueting digital.