Skip to main content
Data d’inici
12/06/2023
Horari
De 13.30 a 15.30 h
Ubicació
Av. França, 221. Sarrià de Ter. Consell Comarcal Gironès

Descripció:

Vivim en l’era de la digitalització i la immediatesa. És per això que és imprescindible tenir canals de comunicació per interactuar amb els nostres clients. Mentre que, fa uns anys, el correu electrònic era el rei, avui en dia la missatgeria instantània guanya terreny. Tothom la fa servir diàriament, ja que és una comunicació ràpida i àgil, i les empreses han de veure que el seu ús les pot afavorir.

Per treure el màxim rendiment d’aquest recurs serà molt important tenir-lo configurat amb el perfil business, a fi d’utilitzar les eines específiques que ofereix, com per exemple crear el catàleg propi dins la mateixa aplicació de missatgeria, classificar els clients per etiquetes, preparar respostes automàtiques, etc.

Es tracta d’un seguit d’eines que ajuden a millorar l’atenció al client, a optimitzar el temps de gestió i a tancar vendes.

Programa:

13.30 h  Introducció

13.45 h  Ponència

  • Com passar d’una plataforma d’ús personal a una d’ús professional
  • Configuració pas a pas de les eines per a empreses
    • Missatge de benvinguda
    • Missatge d’absència
    • Crear un catàleg
    • Ús d’etiquetes
    • Extreure un enllaç propi de l’eina per difondre’l
    • Connexió amb altres plataformes socials
    • Idees per treure’n el màxim rendiment dins les nostres accions de màrqueting

15.15 h  Dubtes i preguntes

Ponent:

Txell Rabionet, consultora de negocis i especialista en comunicació digital. Amb experiència professional en el sector del màrqueting i la comunicació digital, ha liderat projectes propis i ha treballat per agència. A dia d’avui, amb la seva marca personal ajuda negocis locals a tenir presència digital, gestionant xarxes socials, elaborant plans de màrqueting i comunicació, i realitzant consultories de digitalització.