17/05/2023
De 10 a 12 h
Ctra. de Sils, 39
Sta. Coloma de Farners
Descripció:
Si no et veuen, no existeixes. És per això que en l’era de la digitalització és important treballar per tenir presència en línia. Hi ha moltes maneres de fer-ho, i no totes les empreses i organitzacions ho fan igual. Cal tenir clar qui som, què volem que diguin de nosaltres, quins valors volem transmetre i com definim el nostre públic objectiu, per decidir estratègicament, sobre la base d’aquests elements, a quins canals digitals volem tenir presència.
Txell Rabionet, consultora de negocis i especialista en comunicació digital, explicarà com definir els trets identitaris d’un projecte i com definir el públic objectiu al qual ens comuniquem, per elaborar, sobre aquesta base, un pla estratègic de presència i comunicació digital.
Programa:
10.00 h Introducció
10.10 h Ponència
- Qui som i què volem que diguin de nosaltres.
- Com definir els nostres valors de marca.
- Quin és el nostre públic objectiu.
- A quins mitjans digitals hem de tenir presència.
- Com tenir una estructura de comunicació omnicanal.
11.30 h Presentació de recursos i eines digitals
11.45 h Dubtes i preguntes
Ponent:
Txell Rabionet, consultora de negocis i especialista en comunicació digital. Amb experiència professional en el sector del màrqueting i la comunicació digital, ha liderat projectes propis i ha treballat per agència. A dia d’avui, amb la seva marca personal ajuda negocis locals a tenir presència digital, gestionant xarxes socials, elaborant plans de màrqueting i comunicació, i realitzant consultories de digitalització.